Project 2015 Update 1e kinderziekenhuis, Moldavië

Rotary Club Haarlemmermeer heeft zaterdag 14 juni een gezellige Brocante Braderie georganiseerd rond de RK. Kerk in Hoofddorp. De Braderie stond deels in het teken van het Kinderziekenhuis Moldavië.  De Rotary Club Haarlemmermeer heeft gezamenlijk met de Rotary in Chisinau Rotary Haarlemmermeer

De  Global Grant of Rotary Foundation kunnen overtuigen van deelneming aan het project van de Stichting Werkgroep Urgenta.

Het project staat bij de Global Grant geregisterd onder nummer GG1415427: Children Hospital Chisinau Moldova .

Met dit initiatief en de 55% premie van Wilde Ganzen komt ons streven naar € 117.000 wel heel erg in de goede richting.

Inmiddels hebben de Cornelia-Stichting,Cornelia stichting

Dr. Hofstee Stichting       Hofstee Stichting

Johanna Donk Grote Stichting en de R.K. Wees en Ouden Lieden Fonds positief gereageerd op onze aanvraag voor financiële steun. Maar wij zijn er nog niet.

U kunt uw bijdrage storten op de rekening van Wilde Ganzen NL53 INGB 00000 40000 o.v.v. project nummer 2014.0031.

Wilde Ganzen