Het heeft even op zich laten wachten. Maar hier is dan de informatie over het vervolg van ons project in het Oncologisch Instituut, Chisinau, Moldavië. 5 oktober vertrekt een groep bestaande uit 7 vrijwilligers. Zij gaan tot 18 oktober het operatie centrum van het ziekenhuis voorzien van perslucht-,zuurstof- en koolzuurnet . Er wordt een schakelstation koolzuur geplaatst, geleverd door Medicare. Medicare

Naast de werkzaamheden op het operatie centrum wordt ook het intensieve care centrum afgebouwd welke in maart is gestart.

Het is niet eenvoudig de operatieplanning  van het ziekenhuis dusdanig aan te passen dat wij onze werkzaamheden kunnen uitvoeren. Er is al heel wat heen en weer gemaild en geskypt door onze coördinator George Hille. George reist zelfs komende week  nog af Chisinau om er voor te zorgen dat de planning zoals door ons opgesteld wordt uitgevoerd. In totaal plaatsen wij 51 zuurstof-, 90 lucht- en 6 koolzuurafname punten, geleverd door Entermed. Entermed

Medische koperen buis, in totaal 380 meter, en messing hulpstukken geleverd door Wolter&Dros vestiging Amersfoort.Wolter en Dros

Bevestigingsmiddelen zoals schroeven, pluggen en dergelijke geleverd door Dick Smits.

Ook dit keer wordt onze vliegreis verzorgt door het reisbureau Raptim.Raptim

In oktober kunt u op waarbenjij.nu onze verrichtingen weer volgen.

Wil je een impressie zien van ons werk? klik dan op deze link

Wilde Ganzen